مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشتند: «کارکنان این بانک با حرکت در مسیر اعتلای کشورمان، همواره می‌کوشند تا راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس را ادامه دهند.»

پیام مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند. در این پیام آمده است:

«انقلاب اسلامی ایران از ابتدای مسیر خود تاکنون با کینه‌توزی بدخواهان و دشمنان مواجه بوده است. یکی از نخستین چالش‌هایی که این انقلاب در مسیر خود با آن روبه‌رو شد، جنگی بود که به کشور عزیزمان تحمیل شد. اگر رهبری امام خمینی(ره) و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام نبود، بی‌شک دشمن به اهداف ناپاک خود رسیده بود.

آنچه باعث سربلندی کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس شد، ایمان رزمندگان و مردم و ایثار بی‌بدیل آن‌ها بود که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، تبدیل به نیروی عظیمی گشت که مقابل ارتشی که شرق و غرب عالم آن را تجهیز کرده بودند، ایستاد و پیروز شد.

همت والا، اراده رسوخ‌ناپذیر، ایثار و از جان‌گذشتی الگوبخش ملت ایران، جلوه‌ای بی‌نظیر از رشادت‌های مردم ما را به همه دنیا نشان داد که هرگز از خاطر نخواهد رفت. همه ما خود را مدیون دلیری‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس می‌دانیم. کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حرکت در مسیر اعتلای کشورمان، همواره می‌کوشند تا راه این عزیزان را ادامه دهند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

پربازدیدترین یادداشت

پربازدیدترین ها